 | | Οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας! Για εμάς, στην OMONIA TRANS, ένας από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης είναι η σταθερή επένδυση στους ανθρώπους μας, κάτι που αποτυπώνεται στην πράξη. Μέσα στους τελευταίους μήνες, η εταιρεία μας προχώρησε σε αύξηση προσωπικού κατά 10%, ενισχύοντας κρίσιμα τμήματα και δημιουργώντας πιο ευέλικτες, αποτελεσματικές ομάδες. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η προετοιμασία για μία ακόμη αύξηση της τάξης του 10%, η οποία θα στηρίξει τη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση και τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της εταιρείας. Η επέκταση αυτή δεν αντιμετωπίζεται απλώς ως αριθμητική ενίσχυση, αλλά ως στρατηγική επένδυση σε ανθρώπινο κεφάλαιο. Για τον λόγο αυτό, δημιουργήσαμε σύγχρονες διαδικασίες ένταξης και προσαρμογής νέων εργαζομένων. Από την εκπαίδευση και την καθοδήγηση μέχρι την ενσωμάτωση στην εταιρική κουλτούρα, η OMONIA TRANS φροντίζει κάθε νέο μέλος να αισθάνεται μέρος της ομάδας μας από την πρώτη ημέρα. We handle. We care… πρώτα από όλα για τους ανθρώπους μας! | | | Μαζί με το Ίδρυμα Χατζηγάκη, μαζί για το σχολείο! Η OMONIA TRANS συνεχίζει και φέτος τη συνεργασία της με το Ίδρυμα Χατζηγάκη, συμμετέχοντας ενεργά στην εκστρατεία “Μαζί για το Σχολείο”. Η ομάδα μας συγκέντρωσε με αγάπη και ενθουσιασμό, σχολικά είδη, βιβλία και εκπαιδευτικό υλικό, συμβάλλοντας έτσι ώστε περισσότερα παιδιά σε ακριτικές και δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας να έχουν πρόσβαση στα απαραίτητα εφόδια για τη νέα σχολική χρονιά. Παράλληλα, αναλάβαμε τη δωρέαν μεταφορά των σχολικών ειδών που συγκεντρώθηκαν, στηρίζοντας έμπρακτα έναν θεσμό που υλοποιείται από το 2012 και κάθε χρόνο ενισχύει ολοένα περισσότερες σχολικές μονάδες. Την περσινή χρονιά, η δράση “Μαζί για το Σχολείο” έφτασε σε περισσότερα από 100 σχολεία σε 13 Περιφέρειες της Ελλάδας, και φέτος ο στόχος είναι ακόμη υψηλότερος. Συνεχίζουμε μαζί με το Ίδρυμα Χατζηγάκη, μαζί για το σχολείο! | | | Κόμβος του μέλλοντος με φορτηγά από το παρελθόν; Το πρόσφατο 14ο Συνέδριο Solutions in Supply Chain της PwC ανέδειξε με σαφήνεια μια πραγματικότητα που δεν μπορούμε πλέον να αγνοούμε: Η Ελλάδα εξακολουθεί να κινείται με έναν από τους πιο γηρασμένους στόλους στην Ευρώπη, γεγονός που υπονομεύει σοβαρά τη θέση της στις διεθνείς αλυσίδες εφοδιασμού και περιορίζει την ανταγωνιστικότητά της. Όπως τονίστηκε από κορυφαία στελέχη του κλάδου, οι περισσότερες ελληνικές μεταφορικές παραμένουν μικρές επιχειρήσεις, με το 80% να έχει ετήσιο τζίρο κάτω από 1 εκατ. ευρώ. Το υψηλό κόστος αγοράς νέων φορτηγών καθιστά πολύ δύσκολη την ανανέωση του στόλου, με αποτέλεσμα η χώρα να έχει ένα μέσο όρο ηλικίας 22,6 ετών στα φορτηγά της, έναν από τους μεγαλύτερους στην ΕΕ. Για να μπορέσει η Ελλάδα να εξελιχθεί σε πραγματικό εμπορευματικό κόμβο του μέλλοντος, τα φορτηγά από το παρελθόν δεν αρκούν. Απαιτούνται στοχευμένες ενισχύσεις, κίνητρα ανανέωσης, αλλά και συνεργασίες ή συγχωνεύσεις που θα δημιουργήσουν οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, η υιοθέτηση έξυπνων πρακτικών, όπως η δημιουργία δικτύων ανοικτών hub ανά 200 χλμ, μπορεί να φέρει σημαντική βελτίωση στην αποδοτικότητα και στην πράσινη μετάβαση των μεταφορών. | | |