OMONIA TRANS, WE HANDLE - WE CARE
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2024

Βασιλόπιτα… 45 ετών


Αυτόν τον Φεβρουάριο, η εταιρεία μας γιόρτασε διπλά! Αφενός, η επέτειος των 45 ετών της OMONIA TRANS τιμήθηκε σε μία μοναδική εκδήλωση, με την προσέλευση του συνόλου του προσωπικού μας. 

Η ιδρύτρια και Γενική Διευθύντρια της εταιρείας μας Φωτεινή Γιαννοπούλου, μέσα από μία σύντομη, αλλά ουσιαστική ομιλία, έκανε έναν απολογισμό των τελευταίων ετών και παράλληλα έδωσε το σύνθημα για τα 50α μας γενέθλια, όπου όλοι οφείλουμε να είμαστε Fit for 55. Στη συνέχεια, η νέα γενιά της εταιρείας ανακοίνωσε τόσο τις μεγάλες μας επιτυχίες των τελευταίων ετών, όσο και τους στόχους για τις επόμενης 5ετίας . 

Όμως, Φεβρουάριος χωρίς βασιλόπιτα… δεν γίνεται! Με την ευκαιρία λοιπόν της επετείου μας, κόψαμε παράλληλα τη βασιλόπιττά μας, στο ζεστό, πανηγυρικό και οικογενειακό κλίμα που τόσο καλά ξέρουμε να δημιουργούμε, βραβεύοντας επίσης τον υπάλληλο της χρονιάς, ο οποίος ήταν από το προσωπικό της αποθήκης!!

Και του χρόνου!

Σχολικό βοήθημα στον Δήμο Παλαμά


Από τις μέρες μας στα θρανία, όλοι θυμόμαστε τα σχολικά βοηθήματα, χρήσιμα εργαλεία που βοηθούσαν να κατανοήσουμε το μάθημα (και κάποιες φορές να περάσουμε την τάξη). Σήμερα, η OMONIA TRANS αντιστρέφει τους ρόλους και γίνεται η ίδια ένα σχολικό βοήθημα για τα σχολεία της πολύπαθης περιοχής του Δήμου Παλαμά Καρδίτσας. 

Συγκεκριμένα, η εταιρεία μας ήρθε σε επαφή με τα ίδια τα σχολεία της περιοχής, ρώτησε για τις ανάγκες των παιδιών και ανταποκρίθηκε άμεσα. Να σημειώσουμε ότι η βοήθεια εστάλη από όλη την οικογένεια της OMONIA TRANS, τη Διοίκηση, αλλά και τους εργαζόμενους. 

Τι στείλαμε στον Παλαμά; Ρούχα και παπούτσια για τα παιδιά, έναν εκτυπωτή που είναι ταυτόχρονα και πολυμηχάνημα (φωτοτυπικό και φαξ), έναν desktop υπολογιστή με πληκτρολόγιο και ποντίκι, καθώς και μία οθόνη υπολογιστή 22 ιντσών. Η εταιρεία μας υπόσχεται ότι θα συνεχίζει να στηρίζει σχολεία, όχι μόνο του Παλαμά, αλλά και άλλων περιοχών, καθώς στηρίζοντας τα σχολεία, στηρίζουμε το μέλλον της χώρας μας.
Ζητούνται οδηγοί…

Tα στοιχεία από τις τελευταίες έρευνες είναι άκρως αποκαλυπτικά. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Οδικών Μεταφορών IRU, αυτή τη στιγμή πέραν των 3 εκατομμυρίων θέσεων οδηγών είναι κενές, σε 36 χώρες σε όλο τον κόσμο. Μάλιστα, η IRU (που ιδρύθηκε πριν 75 χρόνια στη Γενεύη για να διευκολύνει το εμπόριο και τις διεθνείς οδικές μεταφορές) κάνει μία μάλλον ζοφερή πρόβλεψη για το εγγύς μέλλον, εκτιμώντας ότι η έλλειψη οδηγών θα επιδεινωθεί πολύ τα επόμενα 5 χρόνια, εάν δεν παρθούν μέτρα. 

Τι μπορεί να γίνει; Από τη μία πλευρά, οι κυβερνήσεις οφείλουν να διευκολύνουν την πρόσβαση στο επάγγελμα του οδηγού, επιδοτώντας το κόστος απόκτησης προσόντων, που σήμερα είναι ιδιαίτερα δαπανηρό. Επιπλέον η μείωση της ελάχιστης ηλικίας οδήγησης και η νόμιμη μετανάστευση ειδικευμένων οδηγών από χώρες με πλεόνασμα επαγγελματιών οδηγών μπορούν να οδηγήσουν στην κάλυψη των κενών.

Οι λύσεις δεν είναι απλές, ούτε εύκολες, αν και στο βάθος αχνοφαίνεται η αυτόνομη οδήγηση. Ήδη τα προγράμματα και οι δοκιμές αυτόνομης οδήγησης ATLAS-L4 και ANITA της Man Truck & Bus κέρδισαν το βραβείο καινοτομίας 2024. Η μέρα που τα αυτόνομα φορτηγά θα βγουν στους δρόμους σε πραγματικές συνθήκες δεν είναι μακριά…